07 mei 2011

Zo'n grote vuurbal!

Zoals jullie allemaal waarschijnlijk al weel deels vernomen hebben, houdt de wereld in oktober op met bestaan. Een groep fanatieke Amerikaanse christenen weet het zelfs zeker. 200 miljoen mensen gaan naar de hemel en de rest heeft pech. Een soort Ark van Noach, maar dan iets groter. Overigens wist men dit ook zeker in 1994, maar ja, soms kan je ook wel eens te vroeg pieken. Het kan ook zijn dat God graag Hide en Seek speelt en hij hier ontzettend goed in is.

Wie zijn die 200 miljoen? Ik heb begrepen dat er in mei een selectie wordt gemaakt, dus hou je brievenbus in de gaten. Hij kan zomer binnenvallen uw ticket naar het hiernamaals. Goeiemorgen!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben eigenlijk best benieuwd. Zouden er ook maagden, drop en buggles zijn daarboven? Ik kan me er echt geen voorstelling van maken, misschien komt dat ook wel omdat niet geloof in deze onzin, althans niet in deze abrupte ondergang van onze planeet. Waarom zou God ons verzwelgen en waarom juist in oktober 2011? Heeft hij dan pas tijd voor ons?
"Godverdomme, ik moet ook nog een keer een vuurbal op de aarde afsturen"."Ik pak de agende er even bij. Oktober 2011 misschien een optie heer?"

Gaan we ook weer selecteren zoals bij Noach? "Helaas u kinderen mogen niet mee. Alleen maar paartjes? In sommige gevallen zullen mensen hier overigens misschien wel heel blij mee zijn, maar het lijkt mij toch vrij bitter. Hoe zit het met onze moslimbroeders? Zij zijn volgens mij helemaal de pineut! Al'Akbar !!!!!!

"Zo'n grote vuurbal jonge"

Ik geniet nu al van de gedachten, dat er in oktober helemaal niks gebeurt. Dat iedereen zonder werk zit te verhongeren in een bunker terwijl wij gewoon doorgaan met leven. Toch lullig als je daarna weer deel moet gaan nemen aan de maatschappij. Alle ogen zijn toch op je gericht. Jij hebt het vuurtje aangewakkerd. 

"Met de vlam in de pijp...."

Laten we gewoon blijven doen wat we altijd doen en als die mensen in sprookjes willen geloven, prima. Ik ben echter zo volwassen, dat ik dat stadium al ben gepasseerd. Daarnaast denk ik graag zelf na over de dingen en zal ik mij nooit laten lijden door één of ander gestoorde geloofsfanaat die zich dominee noemt. 

Mijn wereld is overigens al zo vaak vergaan in het verleden, althans zo formuleerde mijn ouders het als ik weer eens iets niet mocht en dan net zo rood werd als een vuurbal. Of is hij geel? Wat kan mij het eigenlijk een bal schelen. 

"Cause baby you're a firework
Come on show 'em what you're worth
Make 'em go "Oh, oh, oh!"
As you shoot across the sky-y-y"

"Als we gaan, gaan we met z'n alle..."

"Daar vergaat ze..."

"I'm hot , You're hot, He's hot, She's hot...."

Iemand nog meer leuke toepasselijke lyrics? Het leven duurt niet lang meer, dus voeg ze nu snel toe! :) :) :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten