07 april 2011

It´s My Life

Eergisteren vertelde ik jullie wat over mijn leven onder de kop Hollen en Stilstaan. Nu ben ik eigenlijk plan om daar wat meer mee te gaan doen. Ik koester al heel lang de wens om het eerst deel van mijn bestaan op papier te zetten. Ik wil het eigenlijk van me af schrijven, zodat ik na de transplantatie weer vanaf nul kan beginnen.



Birds flying high

You know how I feel
Sun in the sky
You know how I feel
Breeze driftin' on by
You know how I feel
It's a new dawn
It's a new day
It's a new life
For me..
And I'm feeling good



Hoe ik alles ga invullen weet ik nog niet. Ik heb al veel fragmenten liggen, maar het tot een leesbaar geheel maken is toch weer heel wat anders. Ik ben geen neerlandicus en dat is soms best lastig. Misschien ben ik toch wel van de melkboer.

Aan de andere wil ik mezelf ook niet te veel verplichten. Ik kan niet zeggen nu schrijf ik dat en morgen dat. Het komt zoals het komt. Soms kalk ik in no time drie á vier pagina´s vol om daarna weer een bepaalde periode helemaal niks op papier achter te laten. Het blijft dus een beetje Hollen en Stilstaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten