12 januari 2011

'Armzalig'

Ik heb vanavond weer eens een lekker potje getennist. Op mijn bovenarm na ging het eigenlijk best goed. Mijn conditie is nog niet top, maar dat zal wel weer terug keren de komende periode, althans daar ga ik vanuit. Ik ben de winter tot nu toe zonder infecties door gekomen, dus verwacht geen enorme terugslag ten opzichte van een maand of 3 geleden. Ik neem rond december bijna altijd minimaal een maand 'vrij' om het lichaam even tot rust te laten komen. Dit werkt meestal super, maar dit jaar heeft het niet helemaal het effect gesorteerd dat ik had verwacht.
Mijn arm heeft het echt zwaar te verduren op dit moment. Ik ben bang dat ik met het fitnessen, iets te extreme oefeningen heb gedaan. Van de week even afwachten hoe het nu verder gaat en anders wordt het een bezoekje aan de huisarts. Moet sowieso nog een injectie laten zetten, dus dan vangen we mooi twee vliegen in één klap. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten