24 december 2010

Kerst best, no request!

Ik wens iedereen die mijn blog bezoekt een hele fijne kerst!!!


Ik ga ook proberen er van te genieten, al heb ik er eigenlijk een ******hekel aan. Ik ben christelijk opgevoed, maar voor mogen ze kerst met een dag inkorten. Er staat niet voor niks Kerst 'mis'.
Ik heb toch ook geen 2e verjaardagsdag! Moet er niet aan denken. "He ouwe lul weer een jaartje ouder" "Dankje jongens" Hou dat maar eens 2 dagen vol!
Zoals je merkt heb ik niet veel met feestdagen. Voor mij is het leven al feest genoeg.
Maar goed voor velen begint vandaag al de vakantie, dus dat is natuurlijk wel lekker na weer een half jaar hard werken. Ik gun het iedereen dus ook van harte. Geniet er van en denk niet te veel aan Afrika.
No Serieus Request the next few days!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten