10 augustus 2010

Winning a Little Bit Ugly

Zo zit je in de put en zo bouw je weer even een klein feestje voor je zelf. Gisteren bij Teun in Hilvarenbeek geweest en aldaar samen met hem de dubbel gewonnen. Dat was wel vet!!!

De dag daarvoor hadden we elkaar nog lopen uitdagen en toen bleek dat we met elkaar "moesten". Het kan verkeren. Het is ook maar een spelletje. Maar we hebben echt een puike pot neergezet. Onze slachtoffers (Sander en Jelle) waren volgens mij wat minder amused, maar ach laat mij ook een keer jongens.

Ik was behoorlijk fit voor overdag en dat heeft er zeker aan bijgedragen dat ik het WEER 3 sets volhield. Het begint echt een verhaal te worden. Overigens lukte het mij ditmaal voor het eerst sinds lange tijd om de eerste set te pakken. Dat is wel een primeur. De 2e set gingen we er flink op, maar in de derde waren naar mijn "bescheiden mening" opermachtig. Het werd uiteindelijk 7-6 (7-5), 2-6, 6-3.

Ik heb lange tijd niet zo goed gespeeld. Vooral mijn service was top! Ik zij dat de vorige dubbel overigens ook, maar nu was ik nog geconcentreerder. Ik begin steeds beter naar mijn lichaam te luisteren. Wat inhoud dat ik vooral de eerst 1 of 2 sets wat minder kruit probeer te verspelen. Laat mijn partner maar wat meer werken, hij of zij is nog gezond.

Ik moet vooral goed serveren en geen gekke dingen doen. Daarnaast moet ik nog meer bezig gaan houden met het tachtische gedeelte. Daar is nog steeds winst te halen. Ook gisteren heb ik daar echt weer punten op gepakt. Vertragen, soms een opmerking maken, overtuigend zijn van je gelijk, dan weer even doen of je neus bloed, etc. Daarmee geef ik niet aan dat ik vals speel. Ik zoek de grens op maar ga er nooit over. Ik heb sportiviteit hoog in het vaandel. Maar er is een grijs gebied waar ik graag instap.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten