08 augustus 2010

Nico wat gaan we vandaag doen?

Vandaag mijn huis maar weer eens verbouwd. Als er nu water binnenkomt ligt het aan de gaten in mijn muur. Dan ga je beginnen met het allerkleinste boortje, heb je 10 seconde later een gat van 3 bij 3 meter. Wie heeft dit pand gebouwd in 45? De firma puinsteen? Je kan beter gewoon niks ophangen. Deze week maar weer een kistpuit halen bij de praxis.

Maandag komt de loodgieter. Ik ben benieuwd wat die vind. Volgens mij heb ik niks vreemds doorgespoeld. Althans niet dat ik weet. Een maand of 2 geleden begon de leidingen al een beetje raar te doen, dus achteraf gezien was het waterpark van gisteren wel te verwachten.
Misschien is er wel en beest omhoog gekropen. Een Buizerd misschien? Die is wel heel slecht!

Overigens ziet het er verder weer helemaal tip top uit. Ik moet nog wel alle materialen opruimen en terugvinden. Dat laatste is altijd lastig bij mij. Ik maak er vaak een ware puzzeltocht van. Schroefje hier,plugje daar, etc. Niet gek opkijken als deze week bij mij komt dat je onderdelen vind of ergens op gaat zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten