12 augustus 2010

Dag

Om 9.30 tevreden en uitgerust uit mijn bed gestapt. Meteen gaan inhaleren. Daarbij wat TV gekeken en dingen opgeruimd. Daarma mijn kop op de kraan geduwd en naar de supermarkt gelopen. Ik had geen brood en vleeswaren meer. Een laat ontbijtje, maar net zo lekker. 
Na het middaguur weer geinhaleerd en toen meteen op de mountainbike gestapt. Lekker een kilometer of 10 behoorlijk tempo gereden.
Daarna rond 15:00 wat achter de pc gezeten met mijn gitaar op schoot. Ook nog tegelijk met vrienden geklets. Om 16:30 een goed boek gepakt en onderuitgezakt op mijn balkon. Voor dat ik het wist was het 19:00. Wat vlees gebakken en samen met wat rauwkost en brood opgegeten.
Daarna de boel opgeruimd en om 21:00 vrienden ontvangen. Wat gekletst en toen naar American Beauty gekeken. Daarna lekker in een discussie verzeld geraakt over de maatschappij en ons functioneren daarin, om uiteindelijk om 1:45 weer alleen te zijn met 2 lege zakken chips en wat bierdoppen.   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten