24 juli 2010

Voor het slapen gaan.

Het is weer tijd om wat op mijn blog te kalken, al is het eigenlijk nog te vroeg.
Ik krijg vaak van mensen de vraag wat ik nog om 2 uur 's nachts op doe. Een passend antwoord heb ik eigelijk niet. Ik denk dat ik mijn ritme gewoon dusdanig verlegd heb dat ik het normaal ben gaan vinden om nog op dat tijdstip op te zijn. Ik bedoel een avondmens kan je dit niet meer noemen.
Toch weet ik zeker als iemand mij direct zou bewegen ook naar bed te gaan, ik ook weer zo om ben. Het is gewoon een soort van tik. Als je alleen bent, ga je gewoon een beetje raar gedrag vertonen denk ik. Mijn karakter van uiterste zal hier ook wel een rol in spelen
Daarnaast geniet ik ook gewoon enorm van de stilte op dit tijdstip. Niemand die je stoort, geen telefoontjes, geen geluiden van buiten, heerlijk!!! En mocht er al geluid geproduceerd worden dan doe ik het zelf middels mijn gitaar of een heerlijke klassieke cd. En wat doe ik dan verder? Een beetje bloggen, marktplaats afspeuren, niet veel meer. Soms pak ik nog even een goed boek en als de letters dan van het papier beginnen te lopen, weet ik weer hoe laat het is.
Mijn nachtdienst zit er op. Morgen weer een nacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten