21 juni 2010

Niet te veel nadenken

Het zit er weer op voor vandaag. Nog even 3 x inhaleren en dan gaat deze jongen ook weer naar bed. Morgen om 8.30 staat de thuishulp weer op de stoep en om 10:00 moet ik naar het UMC.
Aldaar heb ik een controlegesprek met dokter de Graaf, moet ik een Flow-volume blazen en moet ik wat dingen doornemen met de fysio. Ik verwacht geen schokkende dingen, maar ik kijk altijd weer een beetje op tegen zo'n dag. Weer die molen van controles, de confrontatie met de steeds dichterbij komende operatie, het een paar uur dragen van dat klote mondkapje.
Soms denk ik weleens als alle andere mensen nu eens dat kapje dragen voor mij......

Nog 2 inhalaties te gaan, ondertussen geniet ik opnieuw van When We Wake van de Blood Red Shoes. Volgens mij heb ik de live uitvoering vandaag al wel 20 x gezien.
Dan te bedenken dat deze 2 bijna uit elkaar waren. "Van ruzie maken krijgen we energie"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten