01 juni 2010

Hectisch

Nog een paar hele drukke dagen en dan volgt daar de vakantie. Ik moet bekennen dat ik er hard aan toe ben. De afgelopen 2 maanden zijn vrij hectisch geweest en er lijkt nog steeds geen einde aan te komen.Overigens heb ik die hectiek ook deels zelf veroorzaakt. Ik kan nog steeds moeilijk nee zeggen en hou er nu eenmaal van om dingen te regelen. En als ik het dan regel moet het ook goed zijn. Ik hou niet van half werk, althans niet buiten de deur. Thuis laat ik nogal eens wat liggen, wat het dus juist ook weer zwaarder maakt. Alles komt dan op de grote hoop. Gelukkig ben heb ik het grootse deel van die berg al weer weggewerkt, dus het zal uiteindelijk wel weer goed komen.

Gisteren naar Snowpatrol geweest in de HMH. Ik was erg onder de indruk. Ik had niet zo hele hoge verwachtingen, maar het viel me alles behalve mee. Gary Lightbody was erg goed bij stem en vooral de nieuwe drieluik is erg gaaf! Ik heb er geen spijt van!
Nu op naar Porcupine Tree, Explosions in the Sky, Sigur Ros of Arcade Fire. Dat zijn de acts die ik graag nog zeker een keer zou willen zien. Of ze alle binnen korte tijd naar Nederland komen (buiten de festivals) valt te bezien.

Ik heb gisteren trouwens ook Spaghetti gegeten bij Riew. Ik ga echt nog een keer van mijn tomatenvrees afkomen.

Make This Go On Forever! (HMH)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten