05 juni 2010

Vakantie

Na een paar dagen radiostilte volgt nu mijn laatste bericht voor dat ik op vakantie ga. Morgen om 7.30 rijden we naar Frankrijk, de Champagne streek om precies te zijn. Ik heb het wel nodig. Het is bij vlagen een gekkenhuis geweest de afgelopen periode. 2 weken rust kan ik wel gebruiken, even weg van al het geregel, heerlijk!!! Aan de andere kant ben ik ontzettend blij dat ik weer zoveel kan.
Wie had dat verwacht.

Vanmiddag lekker een terrasje gepakt met de familie, daarna gegeten bij de pannenkoekenbakker met het het eerste jongens competitie team t/m 12 en toen een nog een lekker potje getennist. Natuurlijk weer gewonnen en natuurlijk weer in 3 sets (3-6 6-2 6-4), hahaha.

Dus nu ben ik moe en sluit ik dan ook af. Ik hou het dit keer kort, jullie hebben al genoeg onzin moeten lezen de afgelopen weken.

Au Revoir


Geen opmerkingen:

Een reactie posten