30 mei 2010

Het tenniscirkeltje is rond

Vandaag was het dan zo ver, na bijna 2 jaar afwezigheid, mocht ik vandaag weer eens aantreden in de competitie. Ik moet het is mij niet slecht bevallen. Ik was van te voren behoorlijk nerveus, maar toen ik eenmaal op de baan stond was dat snel verdwenen. Misschien kwam het ook wel omdat, Jelle en ik binnen no time met 3-0 achterstonden en daarna kansloos de eerste set verloren.
Ik moet toegeven 4e klasse is echt een ander niveau, maar dit ging met toch iets te snel. Ik had constant het gevoel dat er meer in zat, maar ja de cijfers liegen niet. Gelukkig was daar nog de 2e set en waren we er beiden van overtuigd dat deze beter zou lopen. Inprincipe was dat in het begin ook zo. We stonden zelfs even gelijk op 1-1. Echter toen ik de bordjes 20 minuten later bewonderde was het al weer 5-1. Maar goed, had ik op 4-1 niet tegen Jelle gezegd dat je nog altijd kan terug kan komen? Van 5-1 werd het 5-2, 5-3, 5-4, 5-5, 6-5, 6-6. Heerlijk, met een paar forse kreten speelde ik mezelf eindelijk echt in die wedstrijd. Bij 6-6 volgde een tiebreak, die helaas weer de andere kant op viel. De eer was echter gered en ik kon met een opgeheven hoofd de baan af stappen. Ik wil ten alle tijden winnen, maar ditmaal vond ik het toch vooral ook belangrijk dat ik nog één keer mocht meespelen op zo'n niveau. Dat was zo kikke! Mijn tenniscirkeltje is nu echt rond. Jongens bedankt dat ik mocht spelen, daar hebben jullie mij een grote dienst mee bewezen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten