27 juni 2010

Episode 1

En dan ben je ineens 30. "Hoe voelt dat nu?" Pijnlijk, ik heb een zere rug, mijn benen werken niet mee, etc. "Oud" worden is best wel leuk, maar ze mogen van mij al die rand verschijnselen laten zitten. Overigens weet ik absoluut niet waar de door mijn aangegeven klachten vandaan komen.
Ik denk eerder dat zij gezondsheid gerelateerd zijn. Sommige dingen kosten mij gewoon veel meer energie als vroeger en daarbij herstel ik ook steeds minder snel. Blijkbaar ben ik toch niet zo gezond zoals ik het zelf graag zou willen zien.

Maar genoeg geklaagd, als de voorspellingen van de doktoren waren uitgekomen was ik 20 jaar terug al overleden. Dus we doen het zo slecht nog niet. En die paar kleine pijntjes wegen niet op het mooie leven, waar ik hopelijk binnen 2 jaar nog een episode aan mag toevoegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten