02 april 2011

Als komt goed behalve een banaan!

Daar zijn we weer. Het is weer even geleden dat ik wat geschreven heb. Waarom?  Ik denk dat ik het even genoeg vond na de laatste posts. Mijn blog was meer een klaagmuur geworden en daarvoor had ik hem in de basis niet opgezet.Natuurlijk is het een soort uitlaat klep voor mijn gevoelens, maar die hoeven niet altijd negatief te zijn. Volgens mij gebeuren er ook zat mooie dingen in mijn leven die het vermelden waard zijn. Ik weet het zelfs wel zeker. Het leven is eigenlijk één groot wonder. Een grote verlenging waar maar geen einde aan lijkt te komen.

Waarom win ik nog steeds toernooien met tennis? Loop ik nog steeds mijn trapjes omhoog? Heb ik al 2 jaar geen echte bloedingen meer gehad? Flikker ik op mijn plaat met fietsen? Waar heb ik de tijd verdient?
Ik geloof niet in een god, maar als er iets is, dan is hij of zij mij wel heel goed gezind.
Natuurlijk moet ik af en toe even gas terug nemen, maar ja als dat alles is dan mag ik toch niet meer dan intens gelukkig zijn. Waarom soms dan toch die frustraties?

Misschien ben ik ook gewoon maar een mens  met gevoelens. Ik ben niet veel anders als jij. Ik heb veel meegemaakt, absoluut waar, maar ook daar leer je grotendeels wel mee omgaan. Het wordt een patroon, een overleving. Ik denk dat één ieder in mijn situatie het zelfde gedaan zou hebben.
Natuurlijk hangt het van je karakter hoe je het uiteindelijk precies invult, maar als je wil leven heb je daar heel veel voor over, ik althans wel, al neemt het bij mij soms ook wel bijna manische vormen aan.....:) :)
Maar goed ik heb dit pad gekozen en ik voel me er goed bij. Ik maak uiteindelijk de keuzes, of andere daar nu blij mee zijn of niet. Hoezo eigenwijs? Ik ?

Zolang ik nog tijd heb kriebels te voel voor bepaalde mensen, ruzie te maken met één van mijn beste vrienden, 1 april grappen uit te halen, etc, dan gaat het eigenlijk wel prima met mij. Nee laat mij maar schuiven, tennissen, kutten, herrie maken, ruzie zoeken, wijntjes drinken, lachen, te laat komen en natuurlijk last but not least onzin schrijven...........

Als komt goed, behalve een banaan!  Je kan iets wat krom is nu eenmaal niet rechtpraten. :) :). Ja...........................................................................?

Ik heb trouwens een baardtrimmer gekocht. Ik denk dan weten jullie dat ook weer!

Ik zal m'n mond verder houden! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten