08 februari 2011

Open brief


Beste Mevrouw Schippers,

Ontzettend triest dat u en uw partij opnieuw tegen een actief donorschap zijn.

Een inbreuk op zelfbeschikkingsrecht? We hebben een vingerafdruk op ons paspoort en een een DNA databank. In vrijwel overal hangen tegenwoordig camera's !!!!!??????

Als we actief Donor zijn kunnen we ook heel goed zelf beslissen wat we willen of niet. U doet nu net of we in Nederland een stelletje randdebielen zijn, die niet bij machte is om zich ergens af te melden! U vertegenwoordigd toch de partij die de vrijheid van de mens hoog in het vaandel heeft staan? Waarom legt u dan 80% van de mensen uw mening op? Zijn het weer de verzekeringen die bang zijn voor te hoge extra kosten?

Argument 1 kunnen we dus nu schrappen!!!

Dan het aantal donoren? Hoe kunt u dit weten als u Nederland niet de kans geeft. Als je nooit iets probeert kom je nooit een stap verder! Hypotheekrente aftrek? Zullen we nog een paar voorbeelden noemen! Eigenlijk zijn jullie gewoon zo ontzettend laf conservatief. Ieder mens weet dat je pas iets weet als je het probeert.

Het gaat goddomme weer om de zogenaamde cijfers en niet over directe mensenlevens. Ergens in een kantoortje is weer vastgesteld wat het moet worden. Nee, Bingo!

Mevrouw Schippers ik nodig u graag uit om eens persoonlijk van gedachte te wisselen zonder externe druk. U weet namelijk net zo goed als dat wij van alle ons omliggende landen het slechtste jongetje zijn van de klas zijn!

Argument 2 kunnen we dus nu ook schrappen!!!

Laat ik nog een paar ding toevoegen. 

Mocht u of één van uw partijgenoten ooit zelf een orgaan nodig hebben, dan ga ik er vanuit dat u allen ook geduldig wacht en niet als het u te heet wordt onder de voeten naar Belgie vlucht! 

Een orgaan moet je verdienen. Ik heb er heel mijn leven voor opzij gezet. Ik zou ooit 10 jaar worden en nu ben ik al 30 en ik laat me mijn kaas nu niet meer van brood eten! Ik heb recht op een verder leven. Een leven dat u en uw partij dusdanig bemoeilijkt dat er jaarlijks tien tallen mensen voor niks sterven. Denk daar maar eens over na. De paus wil ook geen condoom gebruik en dat noem ik moord, dus vult u het verder zelf maar in.....

Maar goed, er komt een moment dat uw beleid niet houdbaar meer is en dan hang ik de vlag buiten!

Hoogachtend,


Jesse Nederlof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten