31 augustus 2010

Rewind

Het was weer eens tijd om wat schijven. Mijn laatste toevoeging dateert al weer van de 17e. Wat ik al eerder banadrukte soms kom jer gewoon niet toe of heb je te weinig inspiratie. Laat we het dit keer op het eerste houden. Er is de laatste genoeg gebeurt. Maar dan rijst altijd de vraag, is het het waard om te vermelden...... Ik ga in ieder geval een poging wagen. Even alles terugspoelen. Play!

Na de 17e ben ik eerst op bezoek geweest bij Jeroen. Vroeger waren wij goede vrienden, alleen zo als het vaak gaat, verlies je nog al eens iemand uit het oog. Als fantasierijke sterenbeelden (Vis & Kreeft) waren we altijd aan het dromen en lol maken om niks. We konden vaak uren op de bank ouwehoren om de meeste onzinnige dingen. Wij maakte van de meeste onbenullige zaken politiek gewichte onderwerpen. 

Ik was erg benieuwd hoe het zou zijn om elkaar weer live te ontmoeten. Ik denk dat het nog geen 10 seconde duurde of lagen al weer in een scheur om helemaal niks. 
Maar goed we hebben dit maal ook wel serieuze dingen gedaan. Onze afspraak was vooral gericht op het gitaar spelen. Ik wilde graag wat dingen leren en Jeroen beheerst het instrument net wat beter als ik. Het was erg gezellig en heb ik er voldoende van opgestoken. Ik kan weer een tijdje vooruit. 

De periode daarna heb ik vooral rustig aan gedaan. Af en toe wat getennist, mijn halve huisraad op marktplaats verkocht en geloof het of niet gewonnen met Bowlen.
Op dat laaste wil ik graag nog wat dieper ingaan, al was het alleen maar om mijn beste vriend te pesten. Toch jammer dat het gaat wie het meeste pionen omgooit!!!

Pascal is bij ons eigelijk altijd de beste bowler, maar hij had totaal zijn dag niet en dat viel hem best zwaar. Nu had ik eindelijk eens de mogelijkheid om terug te kutten en ik moet zeggen dat is zo lekker!!! Hoeveel had ik gegooid. Wat, 166? Na 2 beurten had ik al een gat van 90 punten geslagen, een unieke situatie, waar nog lang van zal genieten. Vriend bedankt!

Nu de vakanties er weer zo'n beetje opzitten wordt het ook voor mij langzaam weer wat drukken. Ik mag weer aan de bak voor jeugd. Ik had het ook wel een beetje gemist.
Ik zit al vrijwel elke dag thuis, dus in de vakanties zijn de dagen helemaal lang. Maar goed het is niet anders. 

Vrijdag ga ik overigens nog eerst een weekje op vakantie naar Duitsland. ik durf alleen niet meer te zeggen waarheen. Ik ben het gewoon vergeten. Ik heb tegen iedereen de Eiffel gezegd maar het kan net zo goed de Alpen zijn. Mijn geheugen is soms echt een zeef. Het gaat ene oor in en gelijk het andere weer uit. Toch knap als je oren bijna altijd een beetje dichtzitten. Luisteren is trouwens het 2e probleem. Of je worst lust!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten