16 augustus 2010

Friends

Daar sta ik dan tussen de mamoettankers. Waar is die dan..........waar is de kleine jongen dan.



Deze foto is gisteren genomen op de verjaardag van Arne (men with beard)
"Witch one is man with beard?" (Manuel, Fawlty Towers - The Builders 1975) Ik wil trouwens geen vergelijking trekken, maar toch........


De andere grote beer links op de foto boven (ik zet het er maar bij...) is Pascal en rechts staat Sander de halfbroer van Arne.
Ik heb heel wat meegemaakt met die gasten. Arne en Pascal ken ik al vanuit mijn vroegste kinder jaren. Sander heb ik echt leren kennen na mijn 25ste. Ze zijn alle op hun manier ontzettend belangrijk voor mij. Ik zou niet weten wat zonder zulk soort vrienden zou moeten. Zij zijn mij meer waard dan sommige familieleden.

    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten