29 juli 2010

Trance Energy?

En toen was er het balansbandje. Ik wist niet wat ik mee maakte vanavond. Nog maar een keer dezelfde oefening doen. Dit kan niet, nog een keer dan. Ja, het is toch echt zo, ik ben veel leniger in eens. Nog één keer dan om af te leren. Waarom begrijp ik hier helemaal niks van! Dit kan niet, of toch wel.......

Ik kwam een aantal jaren geleden regelmatig bij Hans van de Wiel in Waalwijk voor voetreflexmassages en daar ging het ook om die balans. Toen begreep ik het al amper.
Er werd mij verteld dat er vaak een disbalans is in het lichaam, veelal voorzaakt door ons eigen functioneren, maar ook door electronische apparaten. De energiebanen zouden verstoort zijn.
Het zal wel dacht ik. De behandelingen wierpen zijn vruchten af, dus ik heb toen maar besloten om er bij neer te leggen en te accepteren dat er iets postitiefs met mijn lichaam gebeurde.

The Meriadans zoals Tell Sell ons regelmatig voorschotelt met hun elektrische voetrefelex apparaat, zouden worden gestimuleert, waardoor we tot meer in staat zijn en beter kunnen functioren. Ik zeg niet dat het niet zo is, zeker niet meer na vanavond.
Overigens weet ik daarbij niet of het apparaat van Tell Sell doet waar voor het gemaakt is. Ze verkopen wel meer rotzooi via tv. Maar goed waarom zou je ook nog zoveel geld in iets investeren "alles al" in een klein bandje zit van ongeveer 20 euro?

De balans opmakend kan ik maar tot één conclusie komen. Ik ben nu een veel evenwichtiger mens. Hoop ik.......

Sonja Bakker eat your heart out. Voor mij elke dag balansdag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten