11 juli 2010

Felicitado

Vroeger zou ik scheldend de kamer zij uitgelopen na het verlies van oranje, maar vandaag had ik mijn emoties volledig onder bedwang. Er was maar één ploeg die verdiende te winnen. Geen gezeur over hoekschoppen, kaarten, etc. Het team mag blij zijn dat ze nog met 10 man de wedstrijd mochten beindigen. Natuurlijk zijn er de frustraties, maar dit Spanje was gewoon oppermachtig. Het is het voetballand nummer één op dit moment. Tweede worden is dan ook een geweldige prestatie.
Diep respect voor onze jongens. Ze hebben laten zien dat we er nog steeds bij horen. En als het niet in drie keer lukt doen we het toch in vier keer. De titel zal ooit van ons worden, daar ben ik volledig van overtuigd. Ik denk zelfs dat hij dichter bij is dan iedereen denkt. Deze "gouden" generatie gaat nog veel mooie dingen laten zien.
Bert en de spelers bedankt voor dit geweldige WK!!!! Na de tranen zal uiteindelijk de vreugde wel overwinnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten