04 juli 2010

Droom zacht

Vanacht had ik weer eens een lucide droom, ditmaal was het zelfs een droom in een droom.

Nederland verloor met 2-4 Uraguay. Na ruim 70 minuten stond de eindstand al op het bord. Ik snapte er helemaal niks. Ik kreeg zelfs een beeld van de 4e treffer van tegenstander. Binnenkant paal rechts na een hoge voorzet. Volgens de kranten hadden we weer eens achteruit gevoetbald.

Toen werd ik wakker uit mijn eerste droom. Nederland had nog niet gespeeld, ik vraag aan mijn moeder waneer ze moeten. Dinsdag is het antwoord. Daarna verplaatst de droom zich naar een soort zwembadterrein en niet veel later loop ik een heuvel op met mijn fiets. Het is een dun pad met aan de bij de kanten grote groene hagen. Een voor mijn gevoel niet onbekende man passeert mij en staat een paar meter verder ook stil. Ik zit dan al in de haag. Wat ik doe??????? De passant heeft in ieder geval geen adem meer, deze stokt en piept. Even kijkt hij naar mij om, maar nog steeds kan ik zijn gezicht niet zien. Dan wordt ik wakker.........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten