22 mei 2010

White Power

Net effe naar Bjorn zijn verjaardag geweest en daar geprobeerd bruin te worden. Resultaat?
Volgens mij heeft de zon de hoop ook allang opgegeven. Ik ga maar eens opzoek naar factor -30.
Ooit lang, lang geleden was ik bijna zwart toen ik terug kwam van vakantie. Oke ik ben een ander mens geworden de laatste jaren, maar dit is wel erg extreem. Ik weet het niet meer.
"Stupid White Men"

Verder was het overigens goed te doen daar in de tuin. Barbeque erbij, wat wil je nog meer. Gewoon simpel genieten en dan zometeen alles er weer aftrainen. We hebben besloten om nog lekker effe een potje te gaan dubbelen. Morgen is het mooie weer misschien al weer voorbij.

Ik zal Piet vanavond is bellen.
"Ligt in mei de sate op de plaat, wees er dan snel bij anders is het te laat" Oet morn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten