19 mei 2010

Communiceren

Het is al weer het einde van een nieuwe en bewogen dag. De klok slaat net 12 uur als ik de eerste woorden typ. Buiten rijd nog een auto voorbij en dan is het weer stil, buiten wat slaapgestoorde vogels die volgens mij tegenwoordig ook in ploegendiensten werken.
Vanmiddag naar Ikea geweest en o.a. wat glazen gekocht en onmiddelijk weer 1 venield. Hoe doe ik het. Ik vraag het mezelf ook wel eens af. Verder een nieuw zwart tafeltje (vorige was met 1 seconde lijm bewerkt), een kapstok (ja na anderhalf jaar) en een grote koekenpan gekocht.
Bij de mediamarkt nog even een mediaplayer gehaald en toen had ik weer genoeg uitgegeven.

In de loop van de middag maar weer contact gezocht Pascal. Die was niet echt blij. Ik had hem zondag niet gebeld op zijn verjaardag. Niet echt slim. Hij wist dat de kans aanwezig was dat ik niet zou komen, maar even een telefoontje was wel het minste geweest. Maar goed het is niet gebeurd Heel vervelend. Zo ga ik normaal gesproken niet met mijn beste vrienden om.
Het raakt me wel, dat merkte ik aan de manier waarop ik probeerde mij zelf te verdedigen.
Het raakt me ook omdat ik weet hoe het voelt als iemand niet naar je omkijkt, dit terwijl je anders voor diegene zogenaamd zo belangrijk bent. Ik heb wel geleerd dat mooie woorden heel weinig zeggen. Zeker veel mooie woorden.

Maar goed, ik heb het vanavond op de baan weer van me afgeslagen. Het was niet hoogstaand, maar wel leuk en daar gaat het uiteindelijk om.
Daana ben ik nog aan de gang gegaan met de nieuwe muziek instalatie van de club. Morgen hoop ik daar definitief mee klaar te komen.
Verder hebben we met een aantal man onder het genot van een proseco, weer de kantine indeling veranderd. Eén iemand had op eigen houtje besloten om de na het pimpen van het clubgebouw alles maar weer op eigen houtje terug te zetten???? Dan wij ook maar. Een stoelendans in gelijke munt. Het zal mij benieuwen hoe alles er over een paar dagen bijstaat.
Ik verwacht nog wel een mailtje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten